Vi anbefaler at du alltid bruker siste versjon av nettleseren din.

Bjørnis besøkte Drammen sykehus 

Ingenting er som å møte Brannbamsen Bjørnis en vanlig tirsdag på Drammen Sykehus. Den folkekjære bamsen spredde glede og avveksling til både store og små besøkende på sykehuset. 

Publisert 23.06.2026
Et par kosedyr
Brannbamsen Bjørnis tok turen til Drammen Sykehus.

Brannbamsen Bjørnis er en kjent figur for veldig mange barn. Og han er overraskende godt kjent blant voksne også.

Tirsdag formiddag besøkte han Drammen sykehus. På vei gjennom glassgata ble det både klemmer og High five til både store og små. Innlagte på Barne- og ungdomsavdelingen hadde tatt turen ned for å hilse på.

På poliklinikken ble det god stemning på venterommet når Bjørnis kom, og som seg hør og bør i disse fotballtider, ble det ro-markering med de ansatte.

En person som står ved siden av en person i et plagg
Å få hilse på Bjørnis var stas for både store og små.
En person som holder en teddybjørn
En stor og myk bjørnelabb er trygt og godt.
En gruppe mennesker som poserer for et bilde med en person i et plagg
Bjørnis ble med på ro-feiring med de ansatte.
En person som står ved siden av en stor kosebamse
Som sine små pasienter vil barnelegen også ha en klem av Bjørnis